5-latki paradujące w skąpej bieliźnie – czyli kampania Victoria’s Secret

Marka Victoria’s Secret, produkująca bieliznę, znana jest z seksualizujących promocji i reklam. Mimo to, kontrowersje z nią związane dotyczyły głównie promowania anorektycznej sylwetki jako perfekcyjnej. Całkiem niedawno jednak do promowania bielizny zatrudniono osobę transseksualną.

Zaproszenie do kampanii „Valentiny Sampaio”, transseksualnej modelki, zbiegło się w czasie z odejściem dyrektora, który rok wcześniej deklarował, że w Victoria’s Secret nie ma miejca na promowanie transseksualizmu. Sampaio swoją „przemianę” zaczęła w wieku 8 lat, przy aprobacie swoich rodziców. Imię „Valentina” przybrała, mając lat 12.

Czy Sampaio jest jedyną ofiarą dziecięcej seksualizacji, zatrudnianą przez Victoria’s Secret? Okazuje się, że nie. Bowiem dwa lata temu w Chinach bieliznę tej marki reklamowały… 5-latki. Dziewczynki paradowały po wybiegu w makijażu, ubrane w wyzywającą bieliznę. Niektóre z nich prezentowały się choćby w staniku i majtkach zrobionych z różowego puszystego futra albo z błyszczących kamieni, z doczepionymi piórkami i skrzydłami. Całość prezentowała się przerażająco, biorąc pod uwagę wiek dzieci.

Pokaz spotkał się z krytyką ze strony mediów społecznościowych. Jeden z użytkowników Weibo, chińskiego odpowiednika Twittera, powiedział: „Nie wspieram udziału dzieci w takich aktywnościach!” Inny dodał: „Wolałbym, żeby moja córka bawiła się w błocie„. Pojawiło się mnóstwo innych głosów, deklarujących, że nie pozwoliliby swoim dzieciom na paradowanie w tak skąpych strojach pod ostrzałem fotografów.

Zatrudnienie Valentiny Sampaio, której rodzice pomogli w próbach zmiany płci (próbach, bo mimo wszystko zmiana jest niemożliwa) i seksualizacja małych dzieci na wybiegu wbrew pozorom ma wspólny mianownik i nie jest nim jedynie marka Victoria’s Secret, która prowadziła obie kampanie. Jak widać, świat mody przestał się ukrywać ze swoimi żądzami, a dzieci wystawia pedofilom wręcz na tacy.

Źródło: https://metro.co.uk/…6841778/

Uważasz, że to ważne? Udostępnij znajomym:

Więcej interesujących treści

Wesprzyj naszą działalność:

. PLN