Rozpoczęliśmy od ustawienia fundacyjnej furgonetki ze zdjęciami dzieci zabitych w aborcji. Nasze auto jest już znane na mieście, a to wynik mobilnej kampanii prowadzonej na ulicach.
Z furgonetki odtwarzaliśmy przekaz dźwiękowy, mówiący o aborcjach w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. W 2018 roku życie straciło tam 80 nienarodzonych dzieci.
Przebieg zgromadzenia był spokojny, mimo że prócz banerów z fotografiami wyświetlaliśmy film pokazujący morderczy proceder aborcji. Kilka osób powiedziało nam, że obrazy są zbyt drastyczne. Była także pani twierdząca, że nawet godzinne projekcje tego typu nie zmienią jej zdania i dalej będzie zwolenniczką aborcji.
Na podstawie tego, co mówią odbiorcy naszych kampanii, mamy wiedzę o jej działaniu. Milcząca większość, która przechodzi obok pikiet wydaje się obojętna, ale wiemy, że ludzie słyszą i widzą treści, które głosimy.
Stałość naszych działań pomoże wielu osobom poznać prawdę o aborcji oraz o niepowtarzalnej wartości każdego życia ludzkiego.