Szukaj
Close this search box.

Łódź w obronie nienarodzonych

DSC00202Po raz kolejny łódzki oddział Fundacji Pro - Prawo do Życia stanął w obronie dzieci nienarodzonych. W czwartek 18. grudnia oraz w sobotę 20. grudnia zorganizowane zostały dwie pikiety, na których informowano przechodniów o bojkocie konsumenckim sieci sklepów Empik. Uczestnicy zgromadzenia za pomocą plakatu, ulotek oraz megafonu informowali przechodniów zmierzających do Manufaktury oraz Galerii Łódzkiej o tym, że w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej zarząd Empiku zdecydował się na wykorzystanie dwóch kontrowersyjnych postaci: Adama "Nergala" Darskiego, który szydzi z chrześcijan, oraz Marię Czubaszek chlubiącą się tym, że zabiła dwójkę swoich dzieci poprzez aborcję.

DSC00202Po raz kolejny łódzki oddział Fundacji Pro – Prawo do Życia stanął w obronie dzieci nienarodzonych. W czwartek 18. grudnia oraz w sobotę 20. grudnia zorganizowane zostały dwie pikiety, na których informowano przechodniów o bojkocie konsumenckim sieci sklepów Empik. Uczestnicy zgromadzenia za pomocą plakatu, ulotek oraz megafonu informowali przechodniów zmierzających do Manufaktury oraz Galerii Łódzkiej o tym, że w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej zarząd Empiku zdecydował się na wykorzystanie dwóch kontrowersyjnych postaci: Adama „Nergala” Darskiego, który szydzi z chrześcijan, oraz Marię Czubaszek chlubiącą się tym, że zabiła dwójkę swoich dzieci poprzez aborcję.

Większość przechodniów nie była świadoma takiego doboru osób w kampanii reklamowej przez Empik. Duża część przechodniów interesowała się akcją i dopytywała o szczegóły. Zdarzały się osoby, które słyszały o bojkocie i same w nim uczestniczą. Zdarzały się również reakcje przeciwne osób, którym nie przeszkadza eksponowanie takich osób w przestrzeni publicznej. Ale nawet zadeklarowani ateiści przyznawali, że wybór takich celebrytów podczas kampanii reklamowej w tym okresie powoduje sprzeczność.

DSC00195Łodzianie nie pozwolą, aby promowanie antywartości odbywało się bez echa. Setki osób zmierzających do centrów handlowych mogły się dowiedzieć o bojkocie, dzięki czemu prawdopodobnie grupa osób nie kupujących w Empiku zwiększyła się. Mamy nadzieję, że zarząd tej sieci po raz kolejny nie popełni już takiego błędu podczas kampanii reklamowej.

{flike} 

...

Więcej interesujących treści

Wesprzyj naszą działalność:

. PLN