Kierownictwo Disneya nie ukrywa swoich przekonań.
„Różnorodność i równość są dla paryskiego Disneylandu ważnymi wartościami i każdego roku gościmy tu miliony osób o różnym pochodzeniu, płci oraz orientacji seksualnej. Zależy nam na stworzeniu przyjaznego otoczenia dla wszystkich naszych gości, gdzie magia będzie dostępna dla każdego” – stwierdził rzecznik prasowy firmy.
W zeszłym roku park Disneya w Paryżu włączył się również w świętowanie tzw. „gejowskiego miesiaca dumy”. Można wtedy było kupić tęczowe uszy Myszki Miki o nazwie Mickey Mouse rainbow love (tęczowa miłość Myszki Miki). Również w kilku bajkach i filmach dla młodzieży Disneya pojawiały się już homoseksualne postacie, m.in. w nowej wersji „Pięknej i Bestii” , „Krainie Lodu” i „Zwierzogrodzie”.
Propaganda LGBT wchodzi nie tylko do programów edukacyjnych w szkołach, ale też do bajek. Potwierdza to, że obecnie głównym celem tego lobby są właśnie dzieci.